AKİT MENÜ

Gündem

Abdullah Gül'den Erdoğan'a tebrik!

İstanbul'da Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın girişimleriyle imzalanan tahıl koridoru anlaşması hakkında 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'den açıklama geldi. Gül, "Emeği geçenleri tebrik ederim" dedi.

Türkiye'nin girişimiyle görüşmelerine başlanan ve Ukrayna tahılının güvenli yollardan dünya ülkelerine ulaştırılmasını hedefleyen "Güvenli Tahıl Koridoru"nun anlaşma metni, dün Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Antonio Guterres'in katılımıyla gerçekleştirildi.

Anlaşmanın gerçekleşmesinden ardından AB, ABD, İngiltere, İtalya, İsveç, Letonya, Ukrayna, Arnavutluk ve BAE gibi ülkeler Türkiye ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çabaları için teşekkür mesajı yayınladı.

Tüm dünyayı memnun eden anlaşma ile ilgili bir yorum da 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'den geldi. Sosyal medya üzerinden açıklama yapan Gül, "Dünyanın en acil sorunlarından olan 'açlıkla mücadele ve gıda güvenliği' konularına katkı sağlayacak tahıl anlaşmasının Türkiye'de gerçekleşmesi insanlığa büyük bir hizmet olmuştur. Emeği geçen herkesi tebrik ederim." dedi.

Yorumlara Git

Trump’ın sözleri şok etti: İçleri kan ağlayarak Erdoğan övgüsünü verdiler

Seneye 4 ev almak için evini satıp altına yatırmıştı! Zarar: 600 bin lira! Sattığı evi bile geri alamıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret

Bakan Çiftçi açıkladı! 1,4 milyon Suriyeli gönüllü geri dönüş yaptı