AKİT MENÜ

Gündem

TEM Otoyolu’nda oksijen tüpü yüklü kamyon yandı

TEM Otoyolu’nda oksijen tüpü yüklü kamyon yandı. Yanan kamyon çekici yardımıyla kaldırıldı.

This browser does not support the video element.

TEM Otoyolu Yarımburgaz Viyadüğü'ndeki derz çalışmaları esnasında oksijen tüpü yüklü 60 ACG 778 plakalı kamyon, saat 03.00 sıralarında henüz belirlenemeyen nedenle yanmaya başladı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine emniyet ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Emniyet ekipleri, otoyolu çift yönlü trafiğe kapattı, itfaiye ekipleri de müdahale ederek kamyondaki yangını söndürdü.
Ölenin ya da yaralananın olmadığı yangın nedeniyle otoyolda uzun araç kuyruğu oluştu.

Yanan kamyon çekici yardımıyla kaldırıldı.

Yorumlara Git

70 milyonu bu yüzden mi verdi? İP’li Kocamaz’ın FETÖ travması

FETÖ’cü hainler yine en ön safta: Ekrem'e destek, Türkiye'ye köstek yürüyüşü!

Fırat Kalkanı bölgesinden acı haber: Şehidimiz var

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'