AKİT MENÜ

Ekonomi

Latif Şimşek'ten tüketicilere çağrı: 15 gün et yemeyin

Artan gıda fiyatlarının değerlendirildiği A Haber canlı yayınında gazeteci Latif Şimşek'ten tüketicilere 15 gün et yemeyin çağrısı geldi.

This browser does not support the video element.

Enflasyon ve artan gıda fiyatlarının ele alındığı A Haber canlı yayınında gazeteci Latif Şimşek, tüketicilere çağrı yaptı.

Devletimiz üzerine düşeni yapıyor. Bazı gıda ürünlerinde KDV indirimi de yapıldı. Bunu da istismar ettiler. Fahiş fiyat uygulayanlara kesinlikle acımamalı, ortada hiç bir şey yokken zam yapıyorlar. Temel girdilerin sabit olmasına rağmen serbest piyasada gerileme beklenirken indirim yapılmıyor.

Fiyat artışlarıyla ilgili muhalefetin ticaret odaları ve aracılara bir çağrıda bulunup zor süreçte herkesin elini taşın altına koymamasını eleştirdim. Fiyat artışlarıyla ilgili odalardan ve sanayi kuruluşlarından da duymadım ben bunu.

Tüketicinin fiyatları dengede tutmak için en önemli silahı tüketmekten vazgeçmektir. Tüketicimizin de böyle bir niyeti olmadığı ortada. Benim sözüm 250 gr zeytin alan, yarım kilo kıyma alan insanlardan bunu bekleyemeyiz. Et fiyatları yükseldiğinde 15 gün et yemeyebiliriz. 15 gün yumarta da yemeyebiliriz. Avrupa'da böyle yapılıyor.

Yorumlara Git

Son dakika! Başörtülülere nefret kusan o yobaz tutuklandı

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık

Ankara’da olaylı cenaze: İnce ve Kılıçdaroğlu yıllar sonra el sıkıştı, Özgür'ün yazısı sökülüp atıldı!