AKİT MENÜ

Gündem

Bakan Koca'dan flaş duyuru: Asgari ücret düzeyine çıkarılacak

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, intern doktorlara ilgili önemli bir açıklamada bulundu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, intern doktorlara ilgili önemli bir açıklama yaptı.

Koca, intern doktorlara yapılan ödemenin asgari ücret düzeyine çıkarılmasıyla ilgili düzenlemenin Meclis'ten çıkacak yasayla uygulamaya konulacağını duyurdu.

Bakan Koca, sosyal medya hesabından konuyla ilgili paylaşımda bulundu.

"İntern doktorlara yapılan ödemenin asgari ücret düzeyine çıkarılması kararı 18 Temmuz'da açıklandı. TBMM, 1 Temmuz'da tatile girmişti. Yeni yasama döneminde, gerekli irade tecelli edecektir." ifadelerinde bulunan Koca, açıklamasına şöyle devam etti:

"Asgari ücret düzeyinde ödeme, Meclis'ten çıkacak yasayla uygulamaya konacak."

Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi