AKİT MENÜ

Gündem

İsrail ve Türkiye'den ortak karar! Tel Aviv yönetimi duyurdu

İsrail Başbakanı Yair Lapid, Türkiye ile tamamen normalleşme kararı aldıklarını duyurdu.

İsrail Başbakanı Yair Lapid, İsrail ve Türkiye ilişkileri tamamen normalleştirme kararı aldıklarını açıkladı.

İsrail basını, söz konusu gelişmenin; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İsrail Başbakanı Yair Lapid arasındaki telefon görüşmesinde alındığı belirtti.

Lapid yaptığı açıklamada, "İsrail ile Türkiye diplomatik ilişkilerde tam normalleşmeye geri dönüyor, karşılıklı büyükelçi atanacak" dedi.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu da "Karşılıklı büyükelçileri atıyoruz. Tel Aviv'e büyükelçi atama kararı aldık. İsimler açıklanacak. Ve süreç resmen başlamış olacak" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor

İçişleri Bakanlığı DEM'li belediyeye soruşturma izni verdi: Hamza'nın katilleri için hesap vakti

ABD, Hürmüz'deki son durumu duyurdu

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!