AKİT MENÜ

Gündem

Yozgat’ta 15 dekarlık orman küle döndü

Yozgat’ta meydana gelen orman yangınında 15 dekarlık alan zarar gördü.

Yangın, Kirazlı Göleti mevkii ormanlık alanında meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangını gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri ve orman işletme müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.

Bölgeye gelen ekipler, yangını kontrol altına alabilmek için mücadele verdi. Yapılan müdahalenin ardından ekipler yangını 2 saatlik çalışmanın ardından kontrol altına almayı başardı. Soğutma çalışmalarının gerçekleştirildiği bölgede yaklaşık 15 dekarlık alanın ise küle döndüğü öğrenildi.

Yorumlara Git

IBAN mağdurlarıyla ilgili sevindiren gelişme!

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda