AKİT MENÜ

Gündem

İstanbul'da her ay bir metro açılacak! Bakan açıkladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın çalışmalarıyla inşa edilen metro hatları İstanbulluların hizmetine giriyor. İstanbul'da Ekim, Kasım ve Aralık aylarında 3 yeni metro faaliyete geçecek.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı test sürüşü kapsamında yaptığı açıklamada "Her ay İstanbul'da metro hattı açacağız. Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı test sürüşünü yaptık. Milletimizin hizmetine sunacağız. Ekim ayı itibarıyla hizmete alacağız. Kasım ayında da İstanbul Havalimanı metrosunu faaliyete sokacağız. Aralık'ta da Başakşehir Metro Hattı'nı açacağız" ifadelerini kullandı.

Bakan Karaismailoğlu'nun açıklamaları şöyle:

Tüm sektörlerde yoğun çalışmamız var. Topyekun kalkınma çalışması için çalışıyoruz. Karbon emisyonunun azaltılması demiryolu yatırımları için önemli.

Nüfus yoğunluğu olan yerlerde metro yatırımlarımız devam ediyor. İstanbul genelinde 7 tane metro hattı var. İstanbul'da 260 kilometrelik metro hattını 2019 yılı öncesinde tamamlayarak hizmete sunmuştuk. 3,5 yıldır bunun üstüne hiçbir şey konulmadı. İstanbulluları birilerinin keyfine bırakamazdık, yatırımlarımızı yaptık. Her ay İstanbul'da metro hattı açacağız. Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı test sürüşünü yaptık. Milletimizin hizmetine sunacağız. Ekim ayı itibarıyla hizmete alacağız. Kasım ayında da İstanbul Havalimanı metrosunu faaliyete sokacağız. Aralık'ta da Başakşehir Metro Hattı'nı açacağız.

Sabiha Gökçen Havalimanı'nın Marmaray bağlantısı planlanmıştı. İBB sorumluluğundaki bu kesimde hiçbir çalışma yok. Daha da ileriye giderek tasfiye sürecine başlamışlar.

Yorumlara Git

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı