AKİT MENÜ

Gündem

Bayraktar'dan F-16 göndermeli mesaj

Tüm dünyada büyük ses getiren SİHA üreticisi Baykar'ın Genel Müdürü Haluk Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı F-16 paylaşımıyla büyük ses getirdi.

Sahada gösterdiği büyük başarıyla tüm dünyada konuşulan Bayraktar SİHA’lar ve Türkiye'nin gücüne güç katacak insansız savaş uçağı Kızılelma'nın üreticisi Baykar Genel Müdürü Haluk Bayraktar, başta Türkiye'ye F-16'ları vermekte direten ABD olmak üzere tüm dünyaya mesajı verdi.

'ABD Predator SİHA’larını vermeyerek Milli SİHA’larımızın önünü açmıştı'

Sosyal medya hesabından Kızılelma'nın fotoğrafını paylaşan Bayraktar, ''ABD Predator SİHA’larını vermeyerek Milli SİHA’larımızın önünü açmıştı.Şimdi, bize F16 vermemelerinin sonucu sizce ne olur?'' ifadelerini kullandı.

Bayraktar'ın paylaşımı sosyal medyada kullanıcılar tarafından büyük ilgi gördü.

Yorumlara Git

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı