AKİT MENÜ

Gündem

Muğla'daki orman yangını yerleşim yerlerini tehdit edince geceyi sokakta geçirdiler!

Muğla'da gece saatlerinde başlayan orman yangını yerleşim yerlerini tehdit edince vatandaşlar geceyi sokakta geçirdi.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Muğla'nın Ula İlçesi, Gökova Mahallesinde çıkan ve rüzgarın etkisi ile büyüyen yangın yerleşim yerlerini tehdit ediyor.

Geniş bir alana yayılan yangına müdahale için çok sayıda ekip sevk edilirken, alevlerin tehdit ettiği ve muhtarlığın uyarıda bulunduğu mahallelerde vatandaşlar geceyi sokaklarda geçirdi.

Sık ormanlık alanda gece saatlerinde başlayan yangına havadan ve karadan müdahale ediliyor.

Vatandaşların tedirgin bekleyişleri geceden bu yana sürerken, itfaiye ekipleri de canlarına pahasına alevlerle mücadele ediyor.

Öte yandan bölgede alevlerin tehdit ettiği bazı evlerle turistik işletmeler tahliye edildi.

 FOTO GALERİ İÇİN TIKLAYIN 

Yorumlara Git

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler