AKİT MENÜ

Gündem

Erdoğan ve Putin kol kola girip yürüdü

Şanghay İşbirliği Örgütü zirvesinde baş başa bir görüşme gerçekleştiren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, görüşmenin yapılacağı odaya kol kola girerek yürüdü.

This browser does not support the video element.

Özbekistan'ın Semerkant kentinde gerçekleşen Şanghay İşbirliği Örgütü Devlet Başkanları Zirvesi'nde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile bir araya geldi.

Kol kola girip yürüdüler

Erdoğan ve Putin'in zirvenin düzenlendiği kongre merkezindeki basına kapalı görüşmesi, 40 dakika sürdü. Görüşme öncesinde dikkat çeken bir detay kameralara yansıdı. İki lider görüşmenin yapılacağı odaya kol kola girdi. Putin'i her fırsatta eleştiren ABD Başkanı Biden'ın ve Avrupa liderlerinin bu görüntülere vereceği tepki ise merak konusu oldu.

Aralarında koyu bir sohbet gerçekleşti

Kol kola yürüyen Erdoğan ve Putin arasında bir yandan da koyu bir sohbet gerçekleşti. Sosyal medyaya yansıyan görüntüler kısa sürede çok sayıda yorum ve beğeni aldı.

Yorumlara Git

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!