AKİT MENÜ

Gündem

AK Partili belediyeden şeffaflık örneği

AK Parti'li Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, Belediyede istihdam edilecek 20 personel için İŞKUR üzerinden çağrıda bulunduğunu ve 132 kişin başvurduğunu belirterek, noter huzurunda canlı yayında çekiliş yapacaklarını duyurdu.

Güncelleme Tarihi:

YENİ AKİT  ANKARA

AK Parti'li Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, Belediyede istihdam edilecek 20 personel için resmi sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.
Mehmet Gürbüz “Devletin dini adalettir, Belediyemizde istihdam edeceğimiz 20 personel için İŞKUR üzerinden çağrıda bulunmuştuk, 132 kardeşimiz başvurdu. Biz de yeni mesai arkadaşlarımızı noter huzurunda, sosyal medya hesaplarımızdan canlı yayınlayacağımız çekilişle belirlemeye karar verdik. Çekiliş yarın (Perşembe) Saat:14.00’de yapılacak. Adil ve şeffaf belediyecilik anlayışıyla milletimize hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor