AKİT MENÜ

Gündem

Bayraktar TB2, Emniyet Genel Müdürlüğü'ne teslim edildi

Yerli ve milli İHA Bayraktar TB2 bir kuruma daha teslim edildi. İnsansız hava aracı, Emniyet Genel Müdürlüğü'ne teslim edildi. Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, Emniyet Genel Müdürlüğü'ne 3 aracın teslim edildiğini duyurdu.

Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, 3 Bayraktar TB2 insansız hava aracının (İHA) Emniyet Genel Müdürlüğüne teslim edildiğini bildirdi.

Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, yeni BAYRAKTAR TB2 teslimatlarının yapıldığını duyurdu.

Demir, sosyal medya hesabından, Bayraktar TB2 İHA'nın görüntülerinin yer aldığı video paylaştı.

Paylaşımında, "Güvenlik güçlerimizin gökyüzündeki gözcülerinin sayısını artırıyoruz." ifadesini kullanan Demir, son olarak 3 Bayraktar TB2 İHA'yı Emniyet Genel Müdürlüğüne teslim ettikleri bilgisini verdi.

Yorumlara Git

Koç’un eniştesinin vakfından bir skandal daha! Bizans’ın karanlığını diriltme telaşı

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi

Kılıçdaroğlu’nun barış elini elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar