AKİT MENÜ

Gündem

7 yılda sadece 60 gün işe gitti... Memurluktan atılınca böyle şov yaptı

CHP'li Çankaya Belediyesi'ndeki görev süresi olan 7 yılda sadece 60 gün işe gittiği ortaya çıkan Tezcan Karakuş Candan, İçişleri Bakanlığı kararıyla memurluktan ihraç edildi. Memuriyet görevine son verilen Mimarlar Odası Ankara Şubesi Başkanı Tezcan Karakuş Candan, kendisini savunurken "Artık Mustafa Kemal'in memuruyum" diyerek şova kalkıştı.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

CHP'li Çankaya Belediyesi'nde çalışan Mimarlar Odası Ankara Şubesi Başkanı Tezcan Karakuş Candan hakkında, "işe gitmeden maaş aldığı, haksız kazanç sağladığı" gerekçesiyle yaptığı şikayet üzerine İçişleri Bakanlığı tarafından, "memurluktan atılması" için soruşturma başlatılmıştı.

Soruşturma kapsamında Tezcan'ın, CHP'li Çankaya Belediyesi'ne 7 yılda sadece 60 gün işe gittiği ortaya çıktı.

7 yılda sadece 60 gün işe gitti

İçişleri Bakanlığı Yüksek Disiplin Kurulu'nda (YDK) savunma yapan Mimarlar Odası Ankara Şube Başkanı Tezcan Karakuş Candan, memuriyetten çıkarıldı.

Candan'ın memuriyetten çıkartılma kararı resmen tebliğ edildi.

"Bugünden itibaren Mustafa Kemal'in memuruyum"

Candan, Çankaya Belediyesi'nin önünde yaptığı açıklamada, "Bu hukuksuz karardan sonra yargı sürecimiz başlayacak. Bu ülkenin Cumhuriyet değerlerinin rantçılara kalmadığını bir kez daha göstereceğiz. Bugünden itibaren devlet memuru değilim. Bugünden itibaren, yeminini ettiğim Mustafa Kemal'in memuruyum" dedi.

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!