AKİT MENÜ

Gündem

Türkiye’yi AB’de 9 yıldır temsil ediyor

Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, 2013 yılından itibaren 9 yıldır Avrupa Birliği Yerel Yönetimler Birliği’nde görev yapıyor.

YENİ AKİT  ANKARA

Türkiye’yi temsil etmekten mutlu olduğunu belirten Palancıoğlu, şunları dile getirdi: “18 kişiden oluşan ulusal heyette ülkemizin çıkarlarını savunuyorum. Bu kapsamda her yıl iki defa Avrupa’da Strazburg’daki toplantılara iştirak ediyorum. Yine bu sene Ekim 23 ve 27’si arasında Fransa’nın Strazburg kentinde gerçekleştirilecek Avrupa Konseyi’nin 43. oturumuna katılacağım. Burada yine ülkemizin çıkarlarını konuşacağız ve ülkemizin konularına destek vereceğiz. Ayrıca bu kapsamda da yine kısa adı ARLEM olan Avrupa ve Akdeniz Bölgeler Yerel Komite toplantısının İzmir’de 7-8 Kasım 2022 tarihleri arasında yapılacak olan toplantısına iştirak edeceğim. Son olarak ve en güzeli bir ilki gerçekleştirerek Kayseri’de çok güzel bir toplantıya imza atacağız.”

Yorumlara Git

Bahçeli'den önemli açıklamalar

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi