AKİT MENÜ

Gündem

İzmit Körfezi'ni kirleten gemiye müthiş ceza!

Kocaeli'de İzmit Körfezi'ni kirlettiği tespit edilen gemiye 795 bin lira ceza kesildi.

İzmit Körfezi'ni kirleten gemiye 795 bin 175 lira ceza kesildi. Kirliliğin yaşandığı bölgeye bariyerler çekilerek, temizleme çalışması yapıldı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı ekiplerinin yaptığı denetimler sırasında bir geminin İzmit Körfezi'ni kirlettiği belirlendi.

Başiskele açıklarında demirli geminin denize petrol türevi atık bıraktığı tespit edildi.

Türk bandıralı “Energy 1” isimli gemiye 795 bin 175 TL ceza kesildi.

Denizde kirliliğin yaşandığı bölgede bariyerle önlem alınarak, temizleme çalışması başlatıldı.

Yorumlara Git

Gaziantep Havalimanı'nda korku dolu anlar! Yolcu uçağı iniş yaparken olmaması gereken şey oldu

Destici, A Milli Takım'ın Dünya Kupasından elenmesini yorumladı: Önümüzdeki maçlara bakacağız

Trump’tan dünyaya ilan! Tahran hizaya geldi, nükleer denetimleri "uzun bir süre" kabul edecek!

O ülkede kırmızı alarm verildi! Termometreler 40 dereceye dayanacak

İçişleri Bakanlığı'ndan 'Şanlıurfa' açıklaması