AKİT MENÜ

Gündem

İstanbul'da yolcu otobüsü alev topuna döndü

Batman’dan İstanbul’a yolcu taşıyan otobüs Kuzey Marmara Otoyolu Fenertepe Kavşağında bir anda tutuşarak alev alev yandı. Alev topuna dönen otobüste şans eseri ölen ya da yaralanan olmazken, söndürme çalışmaları sırasında yol trafiğe kapatıldı.

This browser does not support the video element.

Yangın, saat 11.45 sıralarında Kuzey Marmara Otoyolu Fenertepe Kavşağında yolcu otobüsünde çıktı.

Edinilen bilgiye göre, Batman’dan İstanbul’a yolcu taşıyan 01 DUU 19 plakalı otobüs, Fenertepe Kavşağında motor kısmından alev alarak yanmaya başladı.

Otobüsün motor kısmındaki alevleri fark eden şoförü, aracı durdurup yolcuları aşağıya indirip trafikteki sürücülerden yardım istedi. Yangın kısa sürede büyüyerek bütün otobüsü sardı.

OLAY YERİNDEN FOTOĞRAFLAR!..

İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen polis ekipleri yol üzerinde önlem alırken, itfaiye ekipleri otobüsteki yangına müdahale etti.

Ekiplerin yaptığı müdahalenin ardından yangın kısa sürede söndürülürken, otobüs kullanılamaz hale geldi. Yolda bulunan yolcular ise başka bir araçla otogara sevk sağlandı.

Öte yandan, yangın sebebiyle yol bir süreliğine trafiğe kapatıldı.

Yorumlara Git

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

Hakan Han Özcan duyurdu! Ankara'da AK Parti'ye üye yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak