AKİT MENÜ

Gündem

Emniyet görüntüleri paylaştı! Gaziantep'te feci trafik kazaları

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü, kent merkezinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarına yansıyan feci trafik kazalarına ait görüntüleri paylaştı. Emniyet tarafından paylaşılan kaza görüntülerinde, motosiklet kazalarının fazla olması ve sürücü ile yayaların dikkatsizlikleri ön plana çıktı.

This browser does not support the video element.

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü, kent merkezinde son bir haftada yaşanan çok sayıda trafik kazasının görüntülerini paylaştı. Meydana gelen feci kazaların görüntüsü, İl Emniyet Müdürlüğünün sosyal medya hesabından, "Değerli sürücüler, araç kullanırken cep telefonu kullanmak kaza riskini 4 kat yükseltir. Seyir halindeyken telefon kullanmayalım" notuyla paylaşıldı.

Motosiklet kazaları ile sürücü ve yayaların dikkatsizlikleri ön planda Görüntülere yansıyan bazı feci kazalar 'Bu kadar da olmaz' dedirtirken, emniyet tarafından paylaşılan görüntülerde motosiklet kazalarının fazla olması ve sürücü ile yayaların dikkatsizlikleri ön plana çıktı.

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"