AKİT MENÜ

Dünya

O bölgede aşırı sıcaklar nedeniyle 17 kişi öldü!

Güney Kore'de etkili olan sıcak hava dalgası nedeniyle 17 kişi hayatını kaybederken 73 kişi de güneş çarpması sonucu tedavi altına alındı.

Güney Kore'de etkili olan sıcak hava dalgası nedeniyle 17 kişi hayatını kaybederken 73 kişi de güneş çarpması sonucu tedavi altına alındı.

Güney Kore Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi, hafta sonu boyunca süren sıcak hava dalgası nedeniyle 17 kişinin öldüğünü, 73 kişi güneş çarpması şikayetiyle hastanelere başvurduğunu açıkaldı.

En fazla ölüm vaksının 7 kişi ile Kuzey Gyeongsang eyaletinde görüldüğü belirtildi.

Ülke genelinde mevsim normallerinin üzerine çıkarak yaklaşık 35 dereceye ulaşan sıcakları hayatı olumsuz etkiledi.

Kore Meteoroloji İdaresi, sıcak hava dalgasının etkisini sürdüreceğini tahmin ettiklerini duyurdu. (İLKHA)

Yorumlara Git

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu