AKİT MENÜ

Sosyal Medya

Sokak röportajında bas bas bağırmıştı! 'Bu ablamız baya sallamış'

'Kanser hastaları ilaçlarını alamıyor' sözleriyle sosyal medyada gündem olan genç kadının iddialarının doğru olmadığı ortaya çıktı.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Bir sokak röportajında 'Kanser hastaları ilaçlarını alamıyor' diyen kadının yalan söylediği ortaya çıktı.

Konuyla ilgili bir paylaşım yapan ve 10 senedir eczacı olduğu ifade eden adam, kanser hastalarının ilaçlarının devlet tarafından karşılandığını ve vatandaşların beş kuruş para ödemediğini söyledi.

Bir video yayınlayan eczacı şunları söyledi:

Bu ablamız buradan sallamış. Kanser hastaları, şeker hastaları ve tansiyon hastaları ilaçlarını alıyor. Yalana gerek yok. Alamayan varsa gelsin.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti