AKİT MENÜ

Dünya

Bir genç daha katledildi!

İsrail güçleri Filistinli bir genci daha acımasızca katletti.

İsrail güçleri bugün sabah saatlerinde işgal altındaki Batı Şeria'da bir baskın düzenledi.

Bölge kaynaklarının aktardığı bilgilere göre İsrail askerleri bu sabah Batı Şeria'nin Tulkarim kenti yakınlarındaki Nur Şem mülteci kampını bastı.

İsrail güçlerinin baskını sonrasında kampta çatışma çıktı.

Çıkan çatışmalarda 21 yaşındaki genç Ayid Semih Halid Ebu Harb isimli bir Filistinli genç İsrail askerlerince vurularak katledildi.

Filistinli gencin amcasının da 22 yıl önce İsrail güçlerince öldürüldüğü öğrenildi.

İsrail güçleri ve Yahudi yerleşimcilerin, bu yıl katlettiği Filistinlilerin sayısının 230'u aştığı ifade ediliyor.

Kaynak: Mepa News

Yorumlara Git

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!