AKİT MENÜ

Gündem

20 kişilik Türk sağlık ekibi Mısır'a ulaştı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Mısır’a giden 20 kişilik sağlık ekibini, Mısır Sağlık Bakanı Khaled Abdel Ghaffar'ın karşıladığını açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 20 kişilik Türk sağlık ekibinin Mısır'a ulaştığını söyledi.

“20 kişilik ekibimiz, Mısır Sağlık Bakanı Khaled Abdel Ghaffar tarafından karşılandı." diyen Bakan Koca, "Gazze için yapılacak işbirliği için bir toplantı gerçekleştirildi. Türkiye’nin özellikle çocuklar konusundaki hassasiyeti bakanlığımızı temsil eden arkadaşlarımızca ifade edildi. İstişareler yoğun bir şekilde devam ediyor" ifadelerini kullandı.

Bakan Koca, mesajına şöyle devam etti:

Mısır, Gazze konusunda, Türkiye ile başlattığı işbirliği sürecini, Türkiye dışında başka bir ülke veya uluslararası kuruluşla çeşitli nedenlerden ötürü tercih etmiş değil. Sağlık Bakanı Khaled Abdel Ghaffar, ülkemiz adına sürdürdüğümüz ısrarlı takibin sonucunda bizlerle çalışma kararı aldıklarını belirtiyor. Sayın Bakanın, arkadaşlarımca tarafıma iletilen, en kısa süre içinde bizi Mısır’a resmi olarak davet edecekleri haberini ise büyük bir memnuniyetle karşıladım. Gazze için, ülkelerimiz için yapacak çok şeyimiz var. 

Yorumlara Git

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!