AKİT MENÜ

Dünya

ABD'nin Suriye'deki 2 üssüne saldırı

Suriye'nin Deyrizor ile Haseke illerinde, işgalci ABD güçlerinin konuşlandığı üsler füze ve İHA'larla hedef alındı.

Suriye'nin Deyrizor ile Haseke illerinde, işgalci ABD güçlerinin konuşlandığı üsler füze ve İHA'larla hedef alındı.
İşgalci ABD ordusunun Haseke'ye bağlı Malikiyye ilçesindeki üssüne insansız hava araçlarıyla (İHA) saldırı düzenlendi.

Deyrizor'daki Koniko doğal gaz sahasındaki ABD üssüne de füze ve İHA'larla saldırı gerçekleştirildi.

Yerel kaynaklar, saldırılarda üslerde ve çevrelerinde patlamalar yaşandığını bildirdi.

Saldırılarda can kaybı ve yaralanmaya dair bilgi verilmedi.

Pentagon Sözcüsü Patrick Ryder, 17 Ekim'den bu yana Irak ve Suriye'deki Amerikan üslerine yapılan saldırıların sayısının 38'e çıktığını duyurdu.

Saldırıların 20'si Irak'taki, 18'i ise Suriye'deki üslere düzenlendi.

Pentagon Sözcüsü, saldırılarda 45 personelin hafif şekilde yaralandığını söyledi.

Suriye'de son günlerde ABD ordusunun konuşlandığı Tenef bölgesi, Irak sınırına yakın Malikiyye ilçesi, Haseke iline bağlı Şeddadi ilçesi ve Deyrizor ilindeki üslere saldırılar düzenleniyor.

Fırat Nehri'nin doğusunda kalan Deyrizor toprakları YPG/PKK'nin, il merkezi ise Esed rejimi kontrolünde bulunuyor. (İLKHA)

Yorumlara Git

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu