AKİT MENÜ

Aktüel

Dünyaca ünlü Amazon açıkladı! İşte hedef: reklam sayısına düzenleme geliyor!

Amazon'un popüler video izleme platformu Ünlü Prime Video, 2024 yılından itibaren filmlerde ve dizilerde "sınırlı sayıda reklam" göstermeye başlayacak Türkiye'deki platformlarda da müşteriler olan Amazon'dan ilginç bir hamle geldi. İşte tüm detaylar...

Güncelleme Tarihi:

Amazon’un popüler video izleme platformu Prime Video, 2024 yılından itibaren filmlerde ve dizilerde “sınırlı sayıda reklam” göstermeye başlayacak. Şirket, reklamsız izlemeyi tercih edenlerin daha fazla ücret ödemesi gerektiğini belirtiyor.

Amazon, yaptığı açıklamada, “sürükleyici içeriklere yatırımı sürdürmek” amacıyla böyle bir karar aldıklarını belirtirken, Prime üyeliğinin standart ücretinin değişmeyeceğini vurguladı.

Netflix ve Disney+, bütçe dostu tüketicileri cezbetmek için daha uygun fiyatlı reklam destekli izleme seçenekleri sundular. Ancak Amazon, bu rakiplerinin aksine, reklam destekli abonelik için indirimli bir fiyat sunmuyor. Aksine, reklam içermeyen izleme deneyimi için daha fazla ücret ödemek gerekiyor.

Reklam izlemek istemeyen izleyicilerin mevcut abonelik fiyatına ek olarak 2.99 doları gözden çıkarması gerekecek.

 

Yorumlara Git

Netanyahu’nun Filistin çıkışı ortalığı karıştırdı! Sen kim köpeksin de bu konu hakkında konuşuyorsun

Nereden nereye! Türkiye, Portekiz’e askeri gemi yapıyor

İddianamede perde aralandı! Örgütün kilit isimleri tek tek deşifre edildi

Sarı şeytan Trump, yine rahat durmadı: Müslüman kanından sonra gözünü Maduro’ya dikti

TÜBİTAK BiGG’de dev destek! 109 girişimciye 900 bin liralık fon fırsatı