AKİT MENÜ

Aktüel

Dünyaca ünlü Amazon açıkladı! İşte hedef: reklam sayısına düzenleme geliyor!

Amazon'un popüler video izleme platformu Ünlü Prime Video, 2024 yılından itibaren filmlerde ve dizilerde "sınırlı sayıda reklam" göstermeye başlayacak Türkiye'deki platformlarda da müşteriler olan Amazon'dan ilginç bir hamle geldi. İşte tüm detaylar...

Güncelleme Tarihi:

Amazon’un popüler video izleme platformu Prime Video, 2024 yılından itibaren filmlerde ve dizilerde “sınırlı sayıda reklam” göstermeye başlayacak. Şirket, reklamsız izlemeyi tercih edenlerin daha fazla ücret ödemesi gerektiğini belirtiyor.

Amazon, yaptığı açıklamada, “sürükleyici içeriklere yatırımı sürdürmek” amacıyla böyle bir karar aldıklarını belirtirken, Prime üyeliğinin standart ücretinin değişmeyeceğini vurguladı.

Netflix ve Disney+, bütçe dostu tüketicileri cezbetmek için daha uygun fiyatlı reklam destekli izleme seçenekleri sundular. Ancak Amazon, bu rakiplerinin aksine, reklam destekli abonelik için indirimli bir fiyat sunmuyor. Aksine, reklam içermeyen izleme deneyimi için daha fazla ücret ödemek gerekiyor.

Reklam izlemek istemeyen izleyicilerin mevcut abonelik fiyatına ek olarak 2.99 doları gözden çıkarması gerekecek.

 

Yorumlara Git

Kırmızı bültenle aranıyorlardı! Enselendiler

Sokak röportajında vatandaşın verdiği cevap olay oldu “İmamoğlu kim ki dünya lideri Erdoğan’la kıyaslıyorsunuz?”

Bunlar izah edilebilecek işler değil! Gazeteci Barış Yarkadaş isyan etti "22 yaşında bir çocuğun 2 milyar 100 milyon TL'lik ihale alabilmesi mümkün değil."

Japonya'da büyük panik! Sakurajima Yanardağı patladı

İmamoğlu suç örgütünde skandallar bitmiyor! Yolsuzluk iddianamesinden gizli servet çıktı: 50 milyon dolarlık vurgun