AKİT MENÜ

Dünya

Paris'te faşistler sokağa indi

Fransa'nın başkenti Paris'te faşistler ellerinde meşalelerle gösteri düzenledi.

RTL radyosunun haberine göre, yerel mahkeme, Paris Emniyet Müdürlüğünün aşırı sağcıların başkentte düzenleyeceği gösteriye getirdiği yasağı bozdu.

Ellerinde meşalelerle Paris'te yürüyen yüzlerce yüzü maskeli aşırı sağcı, "Parisliler kendinizi savunun, burada evinizdesiniz" sloganları attı.

Bu yürüyüş, aşırı sağcıların "Paris'in koruyucusu olarak nitelendirilen Azize Genevieve" için her yıl düzenlediği gösteriler kapsamında yapıldı.

Aşırı sağcıların sokağa inmesine tepki olarak faşizm karşıtı yaklaşık 300 kişi de Sorbonne Meydanı'nda gösteri yaptı. Göstericiler, "mahallelerinde faşistlere yer olmadığını" söyledi.

Kaynak: AA

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!