AKİT MENÜ

Gündem

Türkiye ABD'den neden bu kadar füze ve bomba aldı? Tolga Özbek 'Bu yüzden' diyerek kritik detayı açıkladı

Havacılık gazetecisi Tolga Özbek, Türkiye'nin ABD'den neden bu kadar mühimmat aldığına dair kendi sitesinde dikkat çeken bir değerlendirmede bulundu.

Yorumlara Git

Katile ıslıklı 'yuh'lu protesto protesto: 'Defol’ diye bağırdılar

Ukrayna'dan Rusya topraklarına gizli operasyon hamlesi! Zelenskiy dünyayı sarsacak 40 günlük saldırı planını onayladı!

Kongolu polisten Başkan Erdoğan'ı mest eden tekmil

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!