AKİT MENÜ

Dünya

Yakıt gelmezse, Nasır Hastanesi kapanaca

Barbar İsrail’in zorla aç ve susuz bıraktığı Gazze Şeridi’nin güneyindeki Han Yunus’ta bulanan Nasır Hastanesinde yakıt sıkıntısı nedeniyle 48 saat içinde elektriğin kesileceği bildirildi.

Gazze’deki Filistin Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Eşref el-Kudra, yaptığı açıklamada, İsrail ordusunun kuşatması ve hedef alması neticesinde Nasır Hastanesinde tıbbi ve insani felaketin yaşandığını belirtti.

Kudra, 300 sağlık çalışanı, 450 yaralı ve hastaneye sığınan 10 bin yerinden edilmiş Filistinlinin açlık ve ölüm tehlikesiyle karşı karşıya kaldığını aktardı. İsrail’in hastanede bir sağlık görevlisini vurduğunu kaydeden Kudra, “İsrail işgal güçleri tarafından sürekli hedef alınan hastanede ameliyathanede görevli bir hemşire göğsünden vurularak ağır yaralandı” ifadelerini kullandı.

Hastanede elektrik kesintilerinin yaşanmaya başladığını belirten Kudra, yakıt sıkıntısı nedeniyle jeneratörlerin 48 saatten kısa bir süre sonra duracağını kaydederek, dünyadan acil yakıt desteği talep etti.

Kudra, ayrıca hastanede ciddi şekilde anestezi ve yoğun bakım ilaçları ile cerrahi malzeme sıkıntısı yaşandığını vurguladı.

Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahramanmaraş'ta korkunç yangın! Ölü ve yaralılar var

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?