AKİT MENÜ

Dünya

Prens Selman, Irak Başbakanı Sudani ile "bölgesel gerilimi" görüştü

Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed Bin Selman, Irak Başbakanı Muhammed Şiya es-Sudani ile bölgede yaşananları konuştu.

Suudi Arabistan resmi haber ajansı SPA'da yer alan haberde, Bin Selman'ın, Irak Başbakanı Sudani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdiği belirtildi.

Görüşmede bölgedeki askeri gerilimi ve bunların güvenlik ile istikrara olan etkilerinin ele alındığı aktarılan haberde, Bin Selman ve Sudani'nin bölgesel gerilimi ve bölgeyi gerilim risklerinden koruma çabalarını değerlendirdiği kaydedildi.

Kaynak: AA

Yorumlara Git

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdamı gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru

Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"

Putin'den jet hızında talimat