AKİT MENÜ

Dünya

ABD Orta Doğu'da gemiler için 1 milyar dolar harcamış!

ABD Donanma Sekreteri Carlos Del Toro, Orta Doğu'daki gemilerine ilişkin açıklamada bulundu.

Güncelleme Tarihi:

İsrail'in Gazzeli mazlumlara yönelik zulmüne ortaklık eden ABD, arsız bir açıklamaya imza atarak bölgede masraf yapmaktan şikayet etti.

ABD Donanma Sekreteri Carlos Del Toro, ABD Donanması’nın son altı ay içinde Orta Doğu'daki ABD askeri ve ticari gemilerine yönelik "130'dan fazla doğrudan saldırıyı" engellemek için yaklaşık 1 milyar dolar harcadığını söyledi.

Del Toro, Senato Ödenekler Komitesi’nde yaptığı konuşmada, Kongre’yi mühimmat takviyesi için ek ulusal güvenlik paketini geçirmeye çağırdı.

Del Toro, şunları söyledi:

Son altı ay içinde ABD’ye ait Donanma gemilerine ve ticari gemilerine yönelik 130'dan fazla doğrudan saldırıya karşı koyduk. Bu karşı saldırılar için kritik önem taşıyan mühimmatlar Donanma için son derece önemli. Şu anda bir noktada yenilenmesi gereken 1 milyar dolara yakın mühimmatımız var. Dolayısıyla ek bütçede öngörülen 2 milyar doların üzerindeki kaynak, Donanmamız ve Deniz Piyadelerimiz için bu mühimmatları ikmal edebilmek ve son altı buçuk aydır sahip olduğumuz savunma tedbirlerini sağlamaya devam edebilmek açısından son derece kritik.

Yorumlara Git

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?

İzmir'in göbeğinde yine çöp rezaleti!

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de

Başkan Erdoğan AK Parti Grup Toplantısı'nda konuşuyor