AKİT MENÜ

Gündem

Tokatlılar geceyi dışarıda geçiriyor!

Tokat’ın Sulusaray ilçesinde meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki deprem sonrası vatandaşlar geceyi dışarıda geçiriyor.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Akşam saat 18.11'de yaşanan sarsıntı birçok ilde hissedilirken paniğe sebep oldu.

Depreme evinde ve işyerinde yakalanan vatandaşlar yeni bir deprem korkusuyla kendilerini dışarıya attı. Bazı vatandaşlar evlerinin önünde ateş yakarak soğuktan korunurken bazı vatandaşlar ise evlerinin önünde toplanarak çay içerek yemeklerini yedi.

Evlerinin önünde ailecek vakit geçiren vatandaşlar çocuklarının olumsuz etkilenmemesi için piknik ortamı oluşturdu.

Yorumlara Git

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?

İzmir'in göbeğinde yine çöp rezaleti!

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de

Başkan Erdoğan AK Parti Grup Toplantısı'nda konuşuyor