AKİT MENÜ

Sosyal Medya

‘Türkiye bir doktor kaybetti, İngiltere bir doktor kazandı’ diyenlerin hazin sonu

Sosyal medyada bir dönem gündem olan, Türkiye bir doktor, mühendis, hemşire kaybetti, İngiltere kazandı minvalinde yapılan şovların gerçek yüzü ortaya çıktı. Aynı sloganla İngiltere’ye doktor olarak giden bir kadın maaşlarının yetersizliğinden şikayet etti.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

İngiltere’de ekonominin pahalılığından şikayetçi olan bir Türk doktor, hayat pahalılığından muzdarip olduğunu böyle açıkladı.

Doktorla konuşan muhabirin “Sizin maaşınız arttı mı?” sorusu sonra oluşan yüz ifadesi pişmanlığının göstergesi oldu. Maaşının artmadığını söyleyen Türk doktor, “doktor olduğunu maaşının 1800 avro” olduğunu söyledi. İngiltere’de kiraların ortalama 1100 avro olduğu düşünülünce beğenmediği Türkiye ekonomisinin İngiltere’ye göre ne kadar iyi olduğu ortaya çıkmış oldu.

 

Yorumlara Git

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı

Ali Mahir hukuka ve demokratik düzene meydan okudu!

Tahran’dan füze iddialarına sert yalanlama! Masada füze yok, pazarlık iddiaları tamamen asılsız!