AKİT MENÜ

Gündem

Deprem yardımlarını evine götüren emniyet müdürü artık yok!

Kahramanmaraş merkezli depremlerde görev verilmek üzere Gaziantep'iin İslahiye ilçesine gönderilen 4'üncü sınıf emniyet müdürü Yadigar Işık, depremzedelere dağıtılan yardım malzemelerini resmi otobüse yükleyip, evine götürdüğü gerekçesiyle tutuklanmıştı. Daha sonra tahliye olan Işık ile ilgili önemli bir gelişme yaşandı.

Yorumlara Git

5 bin tonluk "Choe Hyon" destroyeri iş başında! Kim'den meydan okuma

Ceset Bulunamadı Ama Cinayet Çözüldü! JASAT'ın DNA Takibi Katili Ele Verdi

'Türkiye nükleer yapmak zorunda!'

Bakan Bayraktar açıkladı! Türkiye enerji dönüşümünde 3 temel konuya odaklandı

Trump sonunda ipini kopardı! ‘Yahudiler senden bıktı’