AKİT MENÜ

Dünya

Afganistan Merkez Bankası Başkanı Bedri’den BM’ye “yaptırımları kaldırın” çağrısı

Afganistan Merkez Bankası Başkanı Molla Hidayetullah Bedri; Birleşmiş Milletler Genel Sekreter Yardımcısı Rosemary DiCarlo'yla gerçekleştirdiği görüşmede, yaptırımların Afganistan'ın bankacılık sektörü üzerindeki olumsuz etkisine dikkat çekti. Bu yaptırımların kaldırılmasının sadece bir insan hakkı değil, aynı zamanda tüm Afganların ortak arzusu olduğunu vurguladı.

Bedri, bankacılık düzenlemelerini ihlal eden ve uluslararası finansal sistemlere erişimi engelleyen mevcut durumla ilgili endişelerini dile getirdi ve uluslararası kurumları bu kısıtlamaları kaldırarak ülke ekonomisini desteklemeye ve insan haklarını korumaya davet etti.

Birleşmiş Milletler Genel Sekreter Yardımcısı Rosemary DiCarlo ise Afganistan'da finansal hizmetleri geliştirmek ve İslami finansmanı teşvik etmek için işbirliği temelli çabaların gerekliliğine işaret etti.

Yorumlara Git

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!