AKİT MENÜ

Yerel

41 keş ve torbacı enselendi

Düzce'de polis ve jandarma ekiplerinin uyuşturucu ile yaptığı mücadelede 41 kişi hakkında uyuşturucudan işlem yapıldı, 5 kişi tutuklandı.

Düzce'de uyuşturucu madde satıcılarına, kullanımına yönelik polis ve jandarma ekiplerince operasyonlar tüm hızıyla devam ediyor. Düzce Cumhuriyet Başsavcılığının koordinesinde Narkotik Suçlarla Mücadele ekiplerince suçların önlenmesi, azaltılması ve suçluların yakalanması amacıyla 27 Mayıs – 2 Haziran 2024 tarihleri arasında icra edilen operasyonlarda 38 olaya müdahale edilirken 5 kişi tutuklandı. Uyuşturucu kullanan ve bulunduran 41 kişi hakkında adli işlem yapıldı.

Yapılan çalışmalarda ise 10 adet sentetik ecza, 60 gram esrar, 124 gram metamfetamin, 157 gram bonzai, 11 gram skunk, 72 adet ecstasy, 1 gram kokain ve 70 kök kenevir ele geçirildi.

İlişkili haber:

Uyuşturucuya geçit yok!
Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"