AKİT MENÜ

Dünya

İşgalciler Batı Şeria'da yasadışı yerleşim biriminin inşasını onayladı

İşgal makamları, Batı Şeria'da 5 bin 300 yeni yasadışı yerleşim biriminin inşasını onayladı.

İşgal makamları, Batı Şeria'da 5 bin 300 yeni yasadışı yerleşim biriminin inşasını onayladı.

İşgal rejiminin sivil yönetimi yüksek planlama komitesi, Batı Şeria topraklarında kurulan yerleşim birimlerinde 5 bin 300 yeni yasadışı yerleşim biriminin inşasını onayladı.

İşgal medyasına göre inşaata onay verilecek yerleşim birimleri arasında, Nablus'ta 186 yerleşim biriminden oluşan "Alon Moreh", El Halil'de 240 yerleşim biriminden oluşan "Kiryat Arba" ve Ramallah'ta 435 yerleşim birimiyle "Neria" yerleşim birimleri bulunuyor.

İşgal medyası, geçtiğimiz bir buçuk yılda toplam yeni onaylı yerleşim birimi sayısının 24 binin üzerine çıktığını da bildirerek, 2020 ile 2022 yılları arasında 20 binden az yerleşim biriminin inşaatına onay verildiğini kıyasladı.

Geçen ayın sonunda işgal hükümeti Batı Şeria'da 5 yerleşim yerinin yasallaştırıldığını duyurmuştu. (İLKHA)

Yorumlara Git

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!