AKİT MENÜ

Gündem

Netanyahu ve Biden telefonda görüştü! Alçakça karar aldılar

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, ABD Başkanı Joe Biden ile yaptığı telefon görüşmesinde, "İsrail'in tüm hedeflerine ulaşıncaya kadar Gazze Şeridi'ne yönelik saldırılarına devam edeceğini" aktardı.

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile ABD Başkanı Joe Biden, telefon görüşmesi gerçekleştirdi. İsrail Başbakanlığı tarafından yapılan açıklamada, Netanyahu'nun görüşmede "4 Temmuz Bağımsızlık Günü" dolayısıyla Biden'ı tebrik ettiği aktarıldı.

Netanyahu'nun Biden'a ABD olmadan dünyada özgürlük olmayacağını söylediği ifade edilen açıklamada, "Başkan Biden, İsrail olmadan dünyada Yahudiler için güvenlik olmayacağını söyledi" denildi.

Netanyahu'nun ayrıca Biden'a Gazze'de esir takasını da içeren ateşkes anlaşmasına dair müzakereler için heyet gönderme kararı aldığı konusunda bilgilendirdiği aktarılan açıklamada, Netanyahu'nun görüşmede "İsrail'in savaşı ancak tüm hedeflerine ulaştıktan sonra sona erdirme taahhüdünü yinelediği" ifade edildi.

Yorumlara Git

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem