AKİT MENÜ

Yaşam

Oysa yeni almıştı! Alev alev yandı

Gaziantep'te yeni alınan araç park halindeyken yandı.

This browser does not support the video element.

Gaziantep'in Nizip ilçesinde park halinde duran bir kamyon alev aldı. Kamyonun sahibi tarafından yeni alındığı ve yangının park edildikten sonra çıktığı öğrenildi.

Yangın, bugün öğle saatlerinde Gaziantep'in Nizip ilçesine bağlı Atatürk Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, sahibinin yeni aldıktan sonra park ettiği 27 ATF 508 plakalı kamyon bilinmeyen bir nedenle yanmaya başladı. Yangın, çevrede paniğe yol açarken, mahalle sakinleri durumu hemen itfaiyeye bildirdi. Olay yerine kısa sürede gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Elektrik kontağından çıktığı iddia edilen yangın kamyoneti kullanılamaz hale getirdi.

Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Kadınlar da saf tutmak istedi... Cenazede hem rezalet hem cehalet!

Dünya Kupası'nda skandal! İki Müslüman ülkenin maçı LGBT’lilerin onur maçı ilan edildi

İran’a yönelik girişimlerde yer almadık! 500 uçak iddiasına İtalya'dan yalanlama

CHP’li Gürsel Erol’un konuşması takdir topladı: Erol, Londra’da iş insanlarına Bakan Kurum’dan övgüyle bahsetti

Efendileri bitti, sıra piyonlarda! CHP'liler yine haçlılara ağladı