AKİT MENÜ

Dünya

Venezuela lideri Maduro teknolojik emperyalizme savaş açtı

Venezuela Devlet Başkanı Nicolas Maduro, dijital haberleşme uygulaması WhatsApp’ı, ülkenin tüm veri tabanını muhalefet liderlerine verdiğini iddia ederek, "İnsanlığın düşmanı olan teknolojik emperyalizmden kurtulmalıyız." dedi.

Maduro, başkent Caracas'ta devlet televizyonu VTV'ye gündeme ilişkin değerlendirmede bulundu.

Mesajlaşma uygulaması WhatsApp'ı hedef alan Maduro, "WhatsApp, Venezuela'nın tüm veri tabanını teröristlere, şeytan ve kaçak Machado'ya ve adalet kaçağı Edmundo Gonzalez ile onun küçük ortaklarına teslim etti. Kim olduğunuzu, arkadaşlarınızı, ne hakkında konuştuğunuzu, hangi videoları paylaştığınızı ve kişisel paylaşımlarınızı teslim etti." dedi.

"WhatsApp'ı hayatımızdan çıkarmalıyız"

Maduro, halktan WhatsApp'tan kurtulmalarını talep ederek, "WhatsApp'ı hayatımızdan çıkarma noktasına gelmeliyiz. Venezuela'yı insanlığın düşmanı olan teknolojik emperyalizmin elinden kurtarmalıyız." diye konuştu.

Başkent Caracas'ta katıldığı özel bir televizyon yayınında, telefonun ekranını kameralara gösteren Maduro, 7 Ağustos'ta WhatsApp uygulamasını resmen kaldırmıştı.

Maduro, WhatsApp'tan asker ve polislerin yanı sıra toplum liderlerinin de tehdit edildiğini, bu sebeple halktan gönüllü ve kademeli olarak WhatsApp'ı silmesini istedi.

Kaynak: AA

Yorumlara Git

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı