AKİT MENÜ

Dünya

Rekor kıracaktı, başaramadı! Dağ başında oksijen yetersizliğinden öldü

Hindistan'da 3 bin metrenin üzerinde irtifaya sahip Ladakh bölgesinde tek başına seyahat eden amatör bisikletçi Chinmay Sharma, yüksek rakımdaki oksijen yetersizliği sebebiyle yaşamını yitirdi. Sharma, başarabilseydi amatör anlamda rekor kıracaktı.

NDTV televizyonunun haberine göre, başkent Yeni Delhi'ye komşu Noida kentinde ikamet eden Sharma, bisikletiyle tek başına yolculuk yapmak için Ladakh'a bağlı Leh şehrine gitti.

Birkaç gün bölgede seyahat ettikten sonra baş ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırılan amatör bisikletçi Sharma'nın oksijen yetersizliği sebebiyle yaşamını yitirdiği belirtildi.

Ortalama rakım 3 bin metrenin üzerinde
Çöl bölgesi olan Leh kentinde ortalama rakım 3 bin metrenin üzerinde. Turistlere yüksek rakım nedeniyle en az 3 gün boyunca bölgeye alışmaları tavsiye ediliyor.

Yorumlara Git

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga

Karadeniz’de yük gemisine dron saldırısı! Maalesef aralarında Türkler de var