AKİT MENÜ

Gündem

Hindistan ve BAE'den nükleer enerji anlaşması

BAE ve Hindistan nükleer enerji alanında işbirliği sağlanmasına ilişkin mutabakat zaptı imzaladı.

Hindistan Başbakanlık Ofisinden yapılan açıklamaya göre, Modi, ülkeye ziyarette bulunan Veliaht Prens Al Nahyan'ı, başkent Yeni Delhi'de ağırladı.

Görüşmede, çeşitli alanlardaki ikili ilişkilerin geliştirilmesi konusunu ele alan Modi ve Al Nahyan, özellikle nükleer enerji, kritik mineraller ve yapay zeka gibi konularda yeni işbirliklerinin sağlanması gerektiğinin önemine dikkati çekti.

Modi ve Al Nahyan, ayrıca nükleer enerjide işbirliğine ilişkin mutabakat zaptı imzalayarak, bu kapsamda karşılıklı yatırımın artmasının beklendiğini ifade etti.

Kaynak: AA

Yorumlara Git

Gürsel Tekin Sözcü TV'ye meydan okudu: "Hadi çağırın beni"

Binali Yıldırım Aksakallar Konseyi 19. Toplantısı'nda konuştu Orta Koridor Türk dünyasının omurgası

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!