AKİT MENÜ

Otomotiv

Toyota bu yıl da zirveyi bırakmadı

Toyota, 2014 BrandZ en değerli 100 küresel marka raporunda tüm otomobil markalarını geride bıraktı ve bir kez daha “dünyanın en değerli otomotiv markası” seçildi.

Dünyanın en değerli 100 markası arasında yer alan Toyota, otomobil sektöründeki birinciliğini devam ettirdi. Toyota’nın marka değeri de yüzde 21 artarak yaklaşık 29,6 milyar dolara yükseldi. Toyota ayrıca otomotiv sektöründe en çok büyüyen markalardan biri olmayı da başardı. Toyota, BrandZ raporunun yayınlanmaya başladığı 2006 yılından bu yana kendi sektöründe 7. kez birinci sırada yer aldı.

TEKNOLOJİK YATIRIM

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “Toyota, otomobil üretimindeki liderliğinin yanında teknoloji liderliği ile de ön plana çıkmıştır. Toyota, teknoloji başta olmak üzere çevre, sürdürülebilir ulaşım, güvenlik, konfor, enerji tasarruflu otomobiller yapma gayreti için yılda 10 milyar doları AR-GE merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve müşterilerine verdiği önem markamızı son 7 yıldır zirveye taşımıştır.” dedi.

BrandZ raporunda; dünya genelinde 80 ülke ve bölgede Toyota’nın 6 milyon adeti geçen 24 farklı hibrit modelinin satışlarındaki artışların bu başarıda büyük rol oynadığı da kaydedildi.  Toyota, gelecek 2 yıl içinde 15 yeni hibrit otomobili de pazara sunmaya hazırlanıyor.

Yorumlara Git

İddialar güçlendi, Ankara kulisleri hareketlendi: Bay Kemal dönüyor!

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz: Yeni bir eşikteyiz! 2026 yılı bizim için çok kritik

Çin zulmü altında tecavüze uğrayan bir Müslüman Uygur Türkü kızı imamdan öyle bir şey istediki… İmam gözyaşlarını tutamadı

Gazetecileri öldüren İsrail, ama sicili kötü denilen Türkiye!

Balıkesir Sındırgı'da deprem meydana geldi!