AKİT MENÜ

Gündem

Keçiören Belediye Başkanı! Salonda Atatürk resmi yok diye kendi personelini aşağıladı. “Ayıptır ayıp! Hepinizi kovarım!’

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde yapılan bir davette kızgınlıktan çılgına döndü. Özarslan salonda Atatürk posteri ve Türk bayrağı bulunmaması ve engelli vatandaşlar için bir program düzenleyemeyen belediye çalışanlarına sert çıktı.

Yücel Kaya
Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Keçiören Belediyesi tarafından 3 Aralık Dünya Engelliler günü çerçevesinde bir davet gerçekleştirildi. Davette konuşma yapan Belediye Başkanı Mesut Özarslan, salonda Türk bayrağı ve Atatürk posterinin yer almaması sinirlendi.

Ayrıca 3 Aralık Dünya Engelliler kapsamında yapılan davette engelli vatandaşlara özel bir programın yer almamasına sinirlenen Özarslan, "Bir daha böyle bir şey olursa tüm kadroyu değiştiririm" dedi.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!