AKİT MENÜ

Resmi İlanlar

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

 

İHALE İLANI

Alibeyköy Yük Depolama Alanı ve Yenikapı Yük Depolama Alanında yer alan ticari alanların 3 yıl süre ile işletmeye verilmesi işinin ihalesi yapılacaktır.
  1) Encümen Kayıt No :894 2) İşin Konusu/Nevi/Miktarı :İstanbul Büyükşehir Belediyesi mülkiyetinde ve tasarrufunda bulunan Alibeyköy Yük Depolama Alanının ticari alanlarının (130 m²’lik net alana sahip 42 adet depo, 693 m²’lik tamirhane ve 125 m² kapalı alan + 45 m² terası bulunan restoran-kafe brüt alan toplamı 11.363 m²) ve Yenikapı Yük Depolama Alanının ticari alanlarının (21 m²’lik net alana sahip 52 adet kiralanabilir konteyner depo, 1 adet konteyner güvenlik, 1 adet konteyner WC, 1 adet kontyner Büfe/Mutfak ve 1 adet konteyner genel malzeme depo); pazarlama, tanıtım, genel yönetim giderleri, bakım, onarım ve temizlik işlemleri karşılığı, yapılaşmasına uygun olarak faaliyete geçirilmesi ve daimi şekilde faal tutulması amacıyla 3 (üç) yıl süre ile işletmeye verilmesi işi 3) Muhammen Bedel : 21.768.000.-TL + KDV/YIL (65.304.000.-TL + KDV/ 3 YIL) 4) Geçici Teminat : 1.959.120.-TL 5) İşletme Süresi : 3 Yıl Yeri İlçesi : Eyüpsultan Mahallesi : Alibeyköy Mahallesi Mevkii-Cadde, Sokak-No : Mareşal Fevzi Çakmak Caddesi İhaleye Konu Alan 1 : Eyüpsultan ilçesi, Alibeyköy Mahallesi, Mareşal Fevzi Çakmak Caddesi, 13 ada 3,4,9 parseller, 54 ada 8,43,53,56,58,75,83,84 ve 85 parseller ile 55 ada, 41 parsel Yeri İlçesi : Fatih Mahallesi : Aksaray İhaleye Konu Alan 2 : Yenikapı Dolgu Alanı İçerisinde şartnameye ekli Krokide işaretli alan 6) Yeterlik İçin Son Başvuru Tarih ve Saati : 24 Şubat 2025 Saat: 14:00 7) İhale Tarihi ve Saati : 26 Şubat 2025 Saat: 10:00    Son teklif verme tarih ve saati : 26 Şubat 2025 Saat:10:00 8) İhalenin Yapılacağı Yer: : İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Encümen Salonu Saraçhane/Fatih/İstanbul 9) Yeterlik Başvurusunun Yapılacağı Yer : Lojistik Yönetimi ve Terminaller Şube Müdürlüğü
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Bakırköy- İstanbul 10) İhale Usulü : 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesine istinaden Kapalı Teklif Usulü 11) İhale şartnamesinin görülebileceği veya satın alınabileceği yer                 : İhale Şartnamesi 10.000.-TL bedelle Lojistik Yönetimi ve Terminaller Şube Müdürlüğü, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Bakırköy- İstanbul adresinden satın alınabilir yada aynı adreste ücretsiz görülebilir.
Tel: 0212 449 46 72     Fax: 0212 449 41 99
12) İhaleye Katılmak isteyenlerden istenen belgeler: 
12.1. Yeterlik değerlendirilmesi için istenen belgeler:
12.1.1. Tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.2. İhale ilan tarihi itibariyle en az 10 yıl ticari faaliyetinin devam ettiğini tevsik eden belgeler, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin ayrı ayrı işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.3. Noter tasdikli İmza Sirküleri, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.4. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin noter tasdikli vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,
12.1.5. SGK’ya borcu olmadığına dair ihale ilan tarihinden sonra alınmış belge, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.6. Bina ve tesis yönetimi hizmetleri kapsamında; 
a.    ISO 14001 çevre yönetim sistemi belgesi, 
b.    ISO 9001 kalite yönetim sistemi belgesi,
c.    ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi belgesi
d.    ISO 22301 İş Süreklilik Yönetim Sistemi belgesi
e.    ISO 45001 İş sağlığı güvenliği yönetim sistemi belgesi
(Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeleri ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.7.    İstekliler sermayelerinin en az 10.000.000 TL (On Milyon Türk Lirası) olduğuna dair yetkili kurumlardan alınmış belgeleri sunacaklardır. Ortak girişim olması halinde ortaklardan her birinin istenen asgari şartları sağlaması gerekir. 
12.1.8. İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait en az 100.000.000 TL ciro elde ettiğini yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairelerince onaylanmış evraklarla tevsik eden belgeler, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.9. Belediyeye kira, ecrimisil, işletme bedeli, intifa hakkı, tahsis bedeli borcu bulunmadığına ilişkin “borcu yoktur” belgesi (İşbu belge; İdare, Belediye Gelirler Müdürlüğünden temin edilecek olup ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.
12.1.10. Belediye veya istekli tarafından kira, ecrimisil, işletme bedeli, intifa hakkı, tahsis bedeli borcuna ilişkin tahsil ve tahliye davası açılmadığını belirtir Belediye Hukuk Müşavirliğinden temin edilecek belge, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.11. Yönetim kurul üyelerinin sabıka kayıtlarının olmadığına dair belge, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.1.12. İhale dokümanını satın aldığına dair ödeme dekontu. (İhaleye Ortak girişim olarak katılım olması halinde ortaklardan birisinin satın alması yeterlidir.) 
12.1.13. Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olarak iştirak edilecek ise ortak girişim ve/veya konsorsiyum beyannamesi (İsteklilerin ortak girişim ve/veya konsorsiyum olması halinde, ortak girişim ve/veya konsorsiyum beyannamesi vermesi, ihale üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesi verirler, ayrıca grubun bütün ortakları idare ile yapılacak ihale sözleşmesini şahsen veya vekil tayin edecekleri kişiler vasıtasıyla imzalarlar.)
12.1.14. İhale ilan tarihinden itibaren son 2 (iki) yıl içerisinde aşağıda istenen faaliyet alanında  toplam 20.000.000 TL (Yirmi Milyon Türk Lirası) tutarında iş deneyim ve/veya iş bitirme belgesi/belgeleri sunacaktır. İş deneyim belgesi bir veya birden fazla sözleşmeye dayalı olarak kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş olmalıdır. Ortak girişim olması halinde ortaklardan her birinin istenen asgari şartları sağlaması gerekmektedir. Kamuda gerçekleştirilen işlerle ilgili olarak kamu kurumları tarafından düzenlenmiş iş deneyim belgesi, özel sektörde gerçekleştirilen işlerle ilgili olarak sözleşme ve sözleşmeye dayalı olarak düzenlenen faturalar ibraz edilmelidir.
12.1.15. Kamu veya Özel sektöre gerçekleştirilmesi kaydıyla benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir: 
       - En az 40.000 m²’lik kurulu bir alana sahip ve bünyesinde en az 50 adet ticari alan bulunduran bir kompleksi işlettiğine dair belge sunmak
       - İstenilen bütün belgelerin asıl veya noter tasdikli olması gerekmektedir.
12.2. İhaleye katılmak isteyen isteklilerin, tekliflerini aşağıdaki belgelerle kapalı zarf içerisinde İhale Komisyonuna ibraz etmeleri gerekmektedir.
12.2.1. Teklif mektubunu havi iç zarf, 
12.2.2. 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na uygun olarak düzenlenmiş Geçici Teminat,
12.2.3. Tüzel kişiler için, Türkiye’de tebligat adresi göstermesi (adres beyanı),
12.2.4. Tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge, (Ortak girişim ve/veya konsorsiyum olunması halinde; Ortak girişim ve/veya konsorsiyumu oluşturan tüzel kişilerin her birinin işbu belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.)
12.2.5. Noter tasdikli İmza Sirküleri, 
12.2.6. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin noter tasdikli vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,
12.2.7. Ortak girişim ve/veya konsorsiyum beyannamesi, 
13) İstenilen bütün belgelerin asıl veya noter tasdikli olması gerekmektedir.
14) İsteklilerin, ihale saatinden önce ihale şartnamesini incelemeleri ve tekliflerini de şartnamede belirtilen şartlar çerçevesinde vermeleri gerekmektedir.
15) İhaleye katılmak isteyenlerin, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Lojistik Yönetimi ve Terminaller Şube Müdürlüğü,  İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Bakırköy- İstanbul adresine, 24 Şubat 2025 saat: 14:00’a kadar yeterlik müracaatında bulunmaları gerekmektedir. Ancak isteklilere ihaleden önce yeterlik belgesi verilmeyecektir. İhaleye katılmaya hak kazananlar, ihale günü hazır bulunan isteklilerin huzurunda İhale Komisyonunca açıklanacak ve ihaleye katılmaya hak kazanamayanların teklif zarfları açılmadan kendilerine iade edilecektir.
16) Yeterlik Başvuru dosyası İdareye verildikten sonra son müracaat tarihinden önce olsa dahi dosya içerisindeki herhangi bir evrakın değiştirilmesi veya eksik evrakın tamamlanması yönünde yapılacak müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır
17) İhaleye katılmak isteyenlerin, yukarıda belirtilen belgelerle birlikte İhale şartnamesinde belirtildiği şekilde hazırlayacakları teklif mektuplarını içeren kapalı zarflarını en geç 26 Şubat 2025 saat: 10:00’a kadar Büyükşehir Belediye Encümeni’ne (İhale Komisyonuna) (İstanbul Büyükşehir Belediyesi Encümen Şube Müdürlüğü, Kemalpaşa Mahallesi 15 Temmuz Şehitleri Caddesi No:5 34134 Fatih / İstanbul) sıra numaralı alındı belgeleri karşılığında teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonra verilen teklifler ve postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
18) Teminat bedelini nakit olarak yatırmak isteyen istekliler, en geç 25 Şubat 2025 Saat: 15:00’a kadar Belediyeden (İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Encümen Şube Müdürlüğü, Saraçhane/Fatih/İSTANBUL) alacakları Teminat Müzekkeresi ile Teminat bedelini Belediyenin ilgili banka hesabına yatıracak ve makbuzunu İhale Komisyonu’na teslim edeceklerdir.   
19) Söz konusu ihale 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na göre düzenlenmiş olup istenen bütün bilgi ve belgelerin bu kanuna uygun olması gerekmektedir. 
20) Telgraf veya Faks’la yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.

İLAN OLUNUR

#ilangovtr

Basın No: ILN02169476

Yorumlara Git

Evlat değil sanki iman abidesi! ‘Namaz kılmayacağım’ diyen anneye tokat gibi cevap

Tunus’ta Demokrasi Nöbeti açlık grevine dönüştü! Zindanlarda direniş sesleri

Eşini öldürüp çorba keyfi yaptı!

ABB’den Keçiören’e tek kişilik işkence! Mansur Yavaş’ın çalışma vizyonu

FKÖ'den dünyaya acil çağrı: Yahudi yerleşimleri bir "soykırım savaşıdır"