Resmi İlanlar
BODRUM BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
BODRUM BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
(M²) İHALE TARİH SAATİ NİTELİĞİ ENCÜMEN KARAR TARİH/NO KİRA SÜRESİ AYLIK MUHAMMEN
BEDEL+KDV
TOPLAM KİRA SÜRESİ MUHAMMEN
BEDEL+KDV
GEÇİCİ TEMİNAT BEDELİ
(%3 ) ŞARTNAME BEDELİ 2025/6-1 ÇARŞI 767 ADA 50 PARSEL 3/4 41,00 01.09.2025 09:30 KUYUMCU 12.08.2025 2025/6252 5 50.000.00.-TL+KDV 3.000.000.00.-TL+KDV 90.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-2 YOKUŞBAŞI 548 ADA 55-56 PARSEL 49/C 102,47 01.09.2025 10:00 TUVALET 12.08.2025 2025/6253 5 25.000.00.-TL+KDV 1.500.000.00.-TL+KDV 45.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-3 ÇARŞI 1163 ADA 45 PARSEL 1/A 55,50
01.09.2025 10:30 TUVALET 12.08.2025 2025/6254 5 25.000.00.-TL+KDV 1.500.000.00.-TL+KDV 45.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-4 KUMBAHÇE 1173 ADA 7 PARSEL 69/B 30,02 01.09.2025 11:00 DERİ SANDALET İMALAT VE SATIŞ 12.08.2025 2025/6255 5 55.000.00.-TL+KDV 3.300.000.00.-TL+KDV 99.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-5 ESKİÇEŞME 986 ADA 3 PARSEL 3/2 50,84 01.09.2025 11:30 VİTAMİN BAR İLE KANTİN VE DEPOSU 12.08.2025 2025/6256 5 15.000.00.-TL+KDV 900.000.00.-TL+KDV 27.000.00.-TL 1.000.00.TL+ KDV 2025/6-6 TURGUTREİS
313 ADA 2 PARSEL 2B/7 130,56 01.09.2025 12:00 CAFE/
RESTORAN 12.08.2025 2025/6257 5 130.000.00.-TL+KDV 7.800.000.00.-TL+KDV 234.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-7 TURGUTREİS
313 ADA 2 PARSEL 2B/8 18,24 01.09.2025 13:00 İŞYERİ/
DÜKKAN 12.08.2025 2025/6258 5 25.000.00.-TL+KDV 1.500.000.00.-TL+KDV 45.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-8 BAHÇELİEVLER ŞEVKET SABANCI CADDESİ 5/1 11,34
01.09.2025 13:30 TUVALET + DUŞ 12.08.2025 2025/6259 5 5.000.00.-TL+KDV 300.000.00.-TL+KDV 9.000.00.-TL 1.000.00.TL+ KDV 2025/6-9 YALIKAVAK 803 ADA 6 PARSEL 1/9 56,57
01.09.2025 14:00 TUVALET + DUŞ 12.08.2025 2025/6260 5 5.000.00.-TL+KDV 300.000.00.-TL+KDV 9.000.00.-TL 1.000.00.TL+ KDV 2025/6-10 YALIKAVAK 762 ADA 2 PARSEL 158/A 10,53 01.09.2025 14:30 İŞYERİ/DÜKKAN 12.08.2025 2025/6261 5 25.000.00.-TL+KDV 1.500.000.00.-TL+KDV 45.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-11 YALIKAVAK 763 ADA 10 PARSEL 130/1 62,43 01.09.2025 15:00 İŞYERİ/DÜKKAN 12.08.2025 2025/6262 5 40.000.00.-TL+KDV 2.400.000.00.-TL+KDV 72.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-12 ORTAKENT 407 ADA 2 PARSEL 146 72,80 01.09.2025 15:30 AV MALZEMELRİ SATIŞ 12.08.2025 2025/6263 5 32.500.00.-TL+KDV 1.950.000.00.-TL+KDV 58.500.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-13 AKYARLAR 224 ADA 27 PARSEL 45/1-2 127,19 01.09.2025 16:00 KAHVEHANE VE DEPOSU 12.08.2025 2025/6264 5 30.000.00.-TL+KDV 1.800.000.00.-TL+KDV 54.000.00.-TL 2.000.00.TL+ KDV 2025/6-14 KONACIK 104 ADA 1 PARSEL 47 27,72 01.09.2025 16:30 KANTİN 12.08.2025 2025/6265 5 10.000.00.-TL+KDV 600.000.00.-TL+KDV 18.000.00.-TL 1.000.00.TL+ KDV Bodrum Belediyesinin mülkiyeti ile hüküm ve tasarrufunda bulunan, yukarıda nitelikleri yazılı 14 adet taşınmaz 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 45. (açık teklif usulü) maddesi gereğince ayrı ayrı kiraya verilmek üzere ihaleye çıkartılacaktır. İhaleler, yukarıda belirtilen tarih ve saatlerde, Çarşı Mahallesi Gıda Çarşısı Sokak No:2/35 Bodrum/MUĞLA adresindeki Bodrum Belediye A.Ş. Toplantı Salonunda Belediye Encümeni huzurunda (İhale Komisyonu) 5 (beş) yıl süre ile kiralanmak üzere ihale edilecektir. İhaleye katılacakların, istenilen belgeleri kapalı zarf içerisinde, üzerinde teslim tarih ve saati yazılı alındı belgesi karşılığında, 29/08/2025 Cuma günü saat 16:00’ya kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonraki başvurular kabul edilmeyecektir. İstekliler 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 37. maddesine uygun düzenleyecekleri teklifleri ilanda belirtilen saate kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne ulaşmış olmak kaydı ile iadeli taahhütlü mektupla da gönderilebilirler. Bu takdirde dış zarfın üzerine komisyon başkanlığının adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek tekliflerin ilanda belirtilen saate kadar komisyon başkanlığına ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir. Komisyon başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz.
Teklif sahibi komisyonda hazır bulunmadığı takdirde posta ile gönderilen teklif son ve kesin teklif olarak kabul edilir. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla kayıt altına alınır. İhaleye katılanlardan istenilecek belgeler; İhalenin yapılacağı tarihten önce alınmış belgenin aslı veya noter tasdikli sureti olmak kaydıyla;
A) GERÇEK KİŞİLERDEN: Nüfus Aile Kayıt Örneği www.turkiye.gov.tr (e-Devlet) adresinden alınacaktır. (İhale tarihinden önce son 30 gün içinde alınmış olması gerekmektedir.) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi İmza Beyannamesi (Aslı veya Noter onaylı) Adli sicil kaydı aslı www.turkiye.gov.tr (e-Devlet) adresinden alınacaktır. (İhale tarihinden önce son 30 gün içinde alınmış olması gerekmektedir.)
B) TÜZEL KİŞİLERDEN:
1. İdare merkezlerinin kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ve/veya Mersis sistemi üzerinden online alınmış ve kayıtlı bulunduğu odaya onaylatılmış Ticaret Sicil Tasdiknamesi. (İlk ilan tarihinden sonra alınmış ve onaylatılmış olması gerekmektedir.)
2. İmza sirküleri aslı veya noter tasdikli sureti.
C) GERÇEK VE TÜZEL KİŞİLER- YABANCI KATILIM – ORTAK GİRİŞİM – DERNEK VE VAKIFLAR İÇİN ORTAK BELGELER
D) YABANCI KATILIMCILAR İÇİN
Yerli veya Yabancı katılımcıların sunacakları yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin ilgili ülke mevzuatına göre düzenlenmiş olması, Türkiye Cumhuriyeti Konsolosluklarınca veya Dışişleri Bakanlığınca tasdik edilmiş veya apostil şerhini havi olması gerekmektedir.
Ayrıca yurt dışından temin edilen belgelerin yeminli tercümanlar tarafından tercüme edilmiş olması ve tercümenin noter onaylı olması ve belgelerin ibrazı gerekir.
E) ORTAK GİRİŞİM OLMASI HALİNDE:
Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi (İhaleye katılım başvurusu sırasında Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi idareye sunulacaktır)
Ortak girişimi oluşturan gerçek ve/veya tüzel kişilerin her birinin (A) ve/veya (B) maddelerindeki esaslara göre temin edecekleri belgeler. Ortak girişimi oluşturan gerçek ve/veya tüzel kişilerin her biri kiralama idare şartnamesinin her sayfasını imzalayacak, ortak girişimi oluşturan tüzel kişilikler tarafından kiralama idare şartnamesinin her sayfasına ayrıca kaşe basılacaktır.
İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde, geçici teminatın ortak girişi oluşturan pilot/özel ortak tarafından sunulması yeterli olacaktır.
F) DERNEK VE VAKIFLAR İÇİN
Dernek ve Vakıflar için; dernek tüzüğünün onaylı sureti, ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafından alınmış yetki belgesi, yetkilinin imza beyannamesi. 2886 Sayılı Kanunu’nun 6. maddesinde belirtilen kişiler ihaleye katılamaz. Bu hususun sonradan tespit edilmesi halinde sözleşme tek taraflı fesih edilir. İhaleye başvuru esnasında katılım sağlayacak tüzel kişilikler, vakıflar, dernekler vb. adına şartname alacak kişilerin, şirket/kurum tarafından verilen vekaletname ile kaşe/mühür vb. yanında bulundurması zorunludur. İhale sırasında hazır bulunmayan veya noterden tasdikli vekâletnameyi haiz bir vekil göndermeyen istekliler, ihalenin yapılış tarzına ve sonucuna itiraz edemezler. İş bu ihale ilanı genel bilgi mahiyetinde olup, kiralama idari ve teknik şartname hükümleri uygulanacaktır. İstekliler, mesai saatleri içerisinde kiralama idari ve teknik şartnamesini ücretsiz olarak Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden inceleyebilir. İhale komisyonu gerekçesini belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Komisyonun ihaleyi yapmama kararı kesindir.
#ilangovtr
Basın No: ILN02278669