Gündem
Öcalan giyince yok satmıştı: Ünlü marka logosunu değiştirdi!
92 yıllık dünyaca ünlü Fransız markası Lacoste, timsah logosunu değiştirme kararı aldı. Türkiye’de son olarak terör örgütü elebaşı Abdullah Öcalan’ın PKK’ya silah bırakma çağrısı yaparken giymesi ve mağazalarda aynı gün tükenmesiyle gündeme gelen markanın timsah olan logosu keçi amblemi ile değiştirildi.
Fransız moda markası Lacoste, 92 yıllık tarihinde ilk kez simgesel logosunda değişikliğe gitti. Kurucusu René Lacoste’un kortlardaki "Timsah" lakabından esinlenerek logosunda kullanılan yeşil timsah figürü, markanın en bilinen sembollerinden biri olmuştu. Ancak ABD Açık’a özel hazırlanan koleksiyonda bu kez farklı bir logo kullanıldı.
türkiye'de en son terör örgütü elebaşı Abdullah Öcaalan'ın PKK'ya silah bırakma çağrısı yaparken giymesi ve aynı gün mağazalarda tükenmesi ile gündeme gelen Lacoste’un marka kuralları gereği timsah logosu değiştirilmiyordu. Ancak bu kez tenis tarihinin en başarılı isimlerinden biri olan Djokovic için istisna yapıldı. Lacoste CEO’su Thierry Guibert, “Novak Djokovic sekiz yılı aşkın süredir Lacoste ailesinin bir parçası. Bu süreçte kazandığı 12 Grand Slam şampiyonluğu ve kort dışında temsil ettiği değerlerle markamıza büyük katkı sağladı. Bu özel logoyla onun başarılarını onurlandırmak istedik” dedi.
Keçi amblemi spor dünyasında “Tüm Zamanların En İyisi” unvanın kısaltması olan ve keçi anlamına da gelen ‘G.O.A.T’ kelimesi ile ifade ediliyor. Günümüzde bu kavram, tenis tarihine damga vuran Djokovic için de kullanılıyor. Lacoste’un ABD Açık’ta tanıtacağı özel koleksiyon, hem moda hem de spor dünyasında ses getirecek gibi görünüyor.
İlişkili haber:
İlişkili haber:
İlişkili haber: