AKİT MENÜ

Gündem

Adana’da çay ocağına silahlı saldırı: 2 yaralı

Adana Seyhan’da gece saatlerinde motosikletli kişiler tarafından çay ocağına düzenlenen silahlı saldırıda 2 kişi yaralandı. Yaralıların hayati tehlikesi bulunmuyor.

Haber Merkezi

Olay, Seyhan ilçesi İnönü Caddesi’nde saat 23.00 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre, kimliği belirsiz motosikletli saldırganlar caddeye gelerek çay ocağına ateş açtı.

Çay ocağında oturan müşterilerden Evren K. ayağından, Mesut E. ise elinden yaralandı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine polis ve sağlık ekipleri olay yerine sevk edildi.

Yaralılar ambulanslarla hastaneye kaldırılırken, hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.

Polis ekipleri, saldırıyı gerçekleştiren şüphelilerin yakalanması için çalışmalarını sürdürüyor.

Yorumlara Git

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular