AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş'ın yıldızından 'Beceremedik' itirafı

Süper Lig'de oynanan Galatasaray-Beşiktaş maçının ardından Beşiktaş'ın yıldızları karşılaşmayı yorumladı.

DHA
Güncelleme Tarihi:

Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında Galatasaray ile Beşiktaş 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından Beşiktaş forması giyen Orkun Kökçü, Abraham ve Emirhan Topçu karşılaşmayı BeIN Sports'a değerlendirdi.

"HAKİMİYETİN BİZDE OLMASI LAZIMDI AMA BECEREMEDİK"

Maça iyi başladıklarını söyleyen Orkun Kökçü, "İyi başladık. Kırmızı gördüler. Oyun hakimiyeti bizde olması lazımdı ama beceremedik. Mücadele ettik, küçük bir hata yaptık 1-1 oldu. Ondan sonra topu çevirmeye başladık ama yetmedi." ifadelerini kullandı.

"TAKIM İÇİN FEDAKARLIK YAPMAM LAZIMDI"

Siyah-beyazlı ekibin golünü kaydeden Abraham ise "Sağlık ekibimizin hakkını vermek lazım. Ağrı ile oynadım. Takım için fedakarlık yapmam lazımdı. Gol atmam güzel ama 3 puan alsak, daha mutlu olurduk. Bu maçtaki özgüveni, bir sonraki maça taşımamız gerek." dedi.

"TEK KELİMEYLE BU"

Emirhan Topçu ise maçı kazanmaları gerektiğini vurgulayarak "Mutsuzuz. Tek kelimeyle bu. Böyle değerlendirebilirim maçı." ifadelerini kullandı.

 

Yorumlara Git

"Muhaliflerin kadınlarına tecavüz edilebilir" fetvası vermişti! Müftü Ahmed Hassun yargılanıyor

Türkiye - ABD maçı Canlı Anlatım

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü