AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş, üç gün aranın ardından Gençlerbirliği mesaisine başladı

Trendyol Süper Lig’in 9. haftasında Gençlerbirliği ile karşılaşacak Beşiktaş, üç günlük iznin ardından akşam antrenmanıyla hazırlıklarına başladı.

Hasan Özaslan

BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde teknik direktör Sergen Yalçın yönetiminde yapılan çalışma, kondisyon ve taktik yüklemeleriyle geçti.

İdman, ısınma koşuları ve pas istasyonlarıyla başlayıp dar alanda oynanan çift kale maçla tamamlandı. Siyah-beyazlılar, Gençlerbirliği karşılaşması hazırlıklarını yarın gerçekleştireceği çift antrenmanla sürdürecek.

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!