AKİT MENÜ

Gündem

Cumhurbaşkanı Erdoğan, vefatının 4'üncü yılında Özdemir Bayraktar'ı andı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Milli Teknoloji Hamlesi idealinin ve milli SİHA'ların öncü ismi Özdemir Bayraktar'ı, vefatının dördüncü yılında sosyal medya hesabından yayımladığı mesajla rahmetle ve hasretle andı.

Haber Merkezi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin savunma sanayii ve teknoloji alanındaki önemli isimlerinden Özdemir Bayraktar için vefatının 4. yılında bir anma mesajı yayımladı.

Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Özdemir Bayraktar'ı "değerli dostum" olarak nitelendirerek şunları kaydetti:

"Ömrü boyunca ülkesi ve milleti için büyük mücadeleler veren, Milli Teknoloji Hamlemize, savunma sanayisinde tam bağımsız Türkiye hedefimize eşsiz katkılarda bulunan değerli dostum Özdemir Bayraktar Beyefendi'yi ahirete irtihalinin 4'üncü yılında rahmetle, hasretle yad ediyorum. Rabb'im mekanını cennet eylesin."

Özdemir Bayraktar, özellikle Türkiye'nin insansız hava aracı (SİHA) teknolojilerinde yerli ve milli imkanlarla ilerlemesinde kilit rol oynamış bir isimdi.

Yorumlara Git

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur