AKİT MENÜ

Gündem

Jandarma ifşa etti: Alkolik sürücüden akıllara zarar oyun

Ordu’nun Perşembe ilçesinde jandarma, alkollü araç kullanan bir sürücüyü durdurdu. Sürücünün, arkadaşının kanını vererek “alkol yok” raporu aldığı ve cezasına itiraz ettiği ortaya çıktı.

IHA
Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Ordu İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı trafik jandarması timleri tarafından, 18 Eylül 2025 tarihinde Perşembe ilçesi Kovanlı Mahallesi'nde gerçekleştirilen alkol denetimi sırasında S.H. (29) isimli şahsın 0,55 promil alkollü olarak araç kullandığı tespit edildi. Sürücü hakkında idari işlem uygulandı.

ARKADAŞIN KANI İLE TAHLİL YAPTIRDI

Sürücü, denetim sonrası Fatsa Devlet Hastanesi'ne giderek kan tahlili yaptırdı ve tahlil sonucunda kanında 0,00 promil alkol bulunduğunu ileri sürerek Perşembe Sulh Ceza Hakimliğine itirazda bulundu.

Trafik jandarması timlerinin talebi üzerine, mahkeme kararı ile hastanede yapılan araştırmada, idari yaptırım uygulanan şahsın yerine arkadaşının kan örneği verdiği tespit edildi.

Öte yandan sürücünün gece saatlerinde Fatsa Devlet Hastanesi'ne giderek, kendi yerine arkadaşının kan örneği verdiği anlar hastanenin güvenlik kameralarına yansıdı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!