AKİT MENÜ

Yerel

Balık avı kabusa döndü! Soluğu hastanede aldı

Adıyaman’ın Kahta ilçesinde balık avına çıkan bir kişinin parmağına saplanan olta iğnesi, hastanede doktorların yönlendirmesiyle itfaiye ekipleri tarafından kesilerek çıkarıldı.

IHA

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde balık avına çıkan S.D., oltayı suya attığı sırada iğnenin parmağına saplanmasının ardından hastaneye kaldırıldı.

 

İtfaiyeye haber verildi

Atatürk Barajı Göleti'nde balık avlamaya giden S.D., oltayı suya attığı sırada ipin ucundaki iğne parmağına saplandı. Kahta Devlet Hastanesi'ne giden şahsa müdahale eden doktorlar, iğneyi çıkartmaları için itfaiyeye haber verdi. Hastaneye giden itfaiye ekipleri, parmağa saplanan iğneyi keserek çıkarttı.

Yorumlara Git

Polis Akademisi Mezuniyet Töreni! Başkan Erdoğan'dan önemli açıklamalar

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi

Danimarka'da ezana çirkin yasak hazırlığı: Burası Pakistan mı?